Μελέτησε 10.000 επιχειρηματίες και βρήκε τη φόρμουλα για να βγάλει κάποιος λεφτά

 In ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Οι άνθρωποι που πρέπει να έχεις κοντά σου αν θες να πιάσεις την καλή

Ο πλούτος είναι κάθε άλλο παρά ατομική δουλειά, καταλήγει στην έρευνά του ο Chris Hogan.

Ο συγγραφέας του βιβλίου «Everyday Millionaires: How Ordinary People Built Extraordinary Wealth – and How You Can Too» διατείνεται απλά-απλά πως κανείς δεν μπορεί να γίνει εκατομμυριούχος αν δεν έχει βοήθεια.

Και κατέληξε πως αν θες στον λογαριασμό σου επταψήφιο νούμερο, τότε χρειάζεσαι τέσσερις βασικούς τύπους σχέσεων στη ζωή σου.

Μελέτησε 10.000 επιχειρηματίες και βρήκε τη φόρμουλα για να βγάλει κάποιος λεφτά

Ο προπονητής: «Αυτός είναι ο άνθρωπος που στέκεται στο περιθώριο και σε προκαλεί να σημειώνεις πρόοδο», λέει, «όταν πέφτεις, αυτή είναι η φωνή που ακούς να σου φωνάζει να σηκωθείς». Ο Hogan αποδίδει τη δική του επιτυχία στους προπονητές, εκπαιδευτές και δασκάλους που είχε στη ζωή του, από τις αθλητικές δραστηριότητες μέχρι και την επιχειρηματική περιπέτεια.

Ο μέντορας: Το 86% των εκατομμυριούχων αποκάλυψαν στον Hogan πως είχαν λάβει βοήθεια και συμβουλές από ειδικούς. «Ο μέντορας είναι κάποιος που έχει κάνει αυτό που θες να κάνεις εσύ. Είστε στο ίδιο ταξίδι, αλλά είναι μερικά χιλιόμετρα μπροστά από σένα».

Η μαζορέτα: «Αυτός είναι κάποιος που πιστεύει σε εσένα και είναι εδώ για να σε ενθαρρύνει ό,τι κι αν γίνει». Η καλύτερη μαζορέτα για έναν επίδοξο εκατομμυριούχο; Κάποιος που είναι ήδη εκατομμυριούχος.

Ο φίλος: Πρέπει να κάνεις κι άλλα πράγματα στη ζωή από το να ονειρεύεσαι το χρήμα. «Οι φίλοι μάς υπενθυμίζουν ότι η ζωή είναι περισσότερα από την απόκτηση πλούτου και ειδικά οι παλιοί φίλοι, αυτοί μας υπενθυμίζουν ποιοι είμαστε και από πού προερχόμαστε»…

Πηγή

Recommended Posts

Leave a Comment

Επικοινωνήστε μαζί μας

Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

Το πείραμα με τα φτηνά παπούτσια σε εξωφρενικές τιμές που ξεγέλασε τους καταναλωτέςTo lockdown φέρνει τριπλασιασμό στις online πωλήσεις των σούπερ-μάρκετ