Έρευνα στην Ολλανδία: Η απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων στα σχολεία βελτίωσε το μαθησιακό περιβάλλον

Οι ερευνητές λένε ότι η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών έχει επίσης βελτιωθεί
Έρευνα που διεξήχθη στην Ολλανδία μετά την απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων στα σχολεία, έδειξε πως το μαθησιακό περιβάλλον βελτιώθηκε σημαντικά.
Η έρευνα έγινε σε 317 διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 313 δημοτικών σχολείων και σε 12 ομάδες εστίασης με εκπαιδευτικούς, βοηθούς διδασκαλίας, μαθητές και γονείς. Τα περισσότερα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανέφεραν ότι τα παιδιά ήταν ευκολότερο να συγκεντρωθούν (75%) και ότι το κοινωνικό περιβάλλον ήταν καλύτερο (59%).
Εν τω μεταξύ, όπως αναφέρει ο Guardian, οι ερευνητές λένε ότι και η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών έχει βελτιωθεί.
Η έρευνα έγινε σε 317 διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 313 δημοτικών σχολείων και σε 12 ομάδες εστίασης με εκπαιδευτικούς, βοηθούς διδασκαλίας, μαθητές και γονείς. Τα περισσότερα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανέφεραν ότι τα παιδιά ήταν ευκολότερο να συγκεντρωθούν (75%) και ότι το κοινωνικό περιβάλλον ήταν καλύτερο (59%).
Εν τω μεταξύ, όπως αναφέρει ο Guardian, οι ερευνητές λένε ότι και η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών έχει βελτιωθεί.
Σύμφωνα με στοιχεία, στην Ολλανδία το 96% των παιδιών μπαίνουν στο Διαδίκτυο σχεδόν καθημερινά, κυρίως μέσω των κινητών τηλεφώνων τους.
Πηγή: pronews.gr
