Άπαχη πρωτεΐνη: Οι δύο top τροφές για απώλεια βάρους και αύξηση της μυϊκής μάζας

 In ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι τροφές με άπαχη πρωτεΐνη προσελκύουν το ενδιαφέρον όσων προσέχουν την διατροφή τους και ακολουθούν δίαιτες για απώλεια βάρους ή αύξηση της μυϊκής μάζας. Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί τρώνε σνακ με άπαχη πρωτεΐνη, πίνουν ροφήματα άπαχης πρωτεΐνης ή την προσθέτουν σε μορφή σκόνης σε smoothies, φαγητά και επιδόρπια.

Σε αντίθεση με άλλα θρεπτικά συστατικά, η άπαχη πρωτεΐνη είναι πολύ αποτελεσματική στην απώλεια κιλών. Ο βασικός λόγος είναι ότι προκαλεί αίσθημα κορεσμού και δεν αισθάνεστε πείνα για αρκετές ώρες μετά την κατανάλωσή της. Παράλληλα, βοηθά στην αποκατάσταση των μυών και την παραγωγή ορμονών.

Αν θέλετε να αυξήσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης, πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είναι όλες οι πρωτεϊνούχες τροφές ίσης αξίας. Κάποιες τροφές, όπως το κόκκινο κρέας, συνδέονται με καρδιακές παθήσεις, ενώ στην επεξεργασμένη μορφή τους (π.χ. αλλαντικά) με αρκετές μορφές καρκίνου.

Η πρωτεΐνη που προέρχεται από τροφές μη ζωικής προέλευσης είναι λιγότερη από αυτή που παίρνουμε από το κρέας ή μπορεί να συνδέεται με κάποιες αλλεργίες (π.χ. πολλοί άνθρωποι είναι αλλεργικοί στη σόγια).

Δείτε στην παρακάτω τις δύο top τροφές που πρέπει να καταναλώνετε τακτικά αν θέλετε να πάρετε μεγάλη ποσότητα άπαχης πρωτεΐνης.

Άπαχη πρωτεΐνη: Οι δύο top τροφές για απώλεια βάρους και αύξηση της μυϊκής μάζας

Στήθος κοτόπουλου (ψητό, χωρίς την πέτσα) – Μέγεθος μερίδας: 100 γραμμάρια μαγειρεμένο – Θερμίδες ανά μερίδα: 165 – Πρωτεΐνη ανά μερίδα: 31 γραμμάρια – Λιπαρά ανά μερίδα: 3,5 γραμμάρια

Άπαχη πρωτεΐνη: Οι δύο top τροφές για απώλεια βάρους και αύξηση της μυϊκής μάζας

Γαλοπούλα (ψητή, χωρίς την πέτσα) – Μέγεθος μερίδας: 100 γραμμάρια μαγειρεμένη – Θερμίδες ανά μερίδα: 159 – Πρωτεΐνη ανά μερίδα: 29 γραμμάρια – Λιπαρά ανά μερίδα: 3,8 γραμμάρια Είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, χολίνη, σελήνιο και ψευδάργυρο. Προσοχή: Μην μπερδεύετε το στήθος γαλοπούλας που θα φτιάξετε μόνοι σας με το έτοιμο στήθος γαλοπούλας (αλλαντικά), που είναι πλούσιο σε αλάτι και νιτρικά άλατα, τα οποία έχουν συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου.

Πηγή

Recommended Posts

Leave a Comment

Επικοινωνηστε μαζι μας

Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

Σπάνιες ποικιλίες ελληνικού μελιού και παρουσίαση νέων προϊόντων στο 9ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων ΜέλισσαςΗ βιταμίνη Κ συνδυαστικά με τη D «χτίζουν» γερά οστά